24 februari.

Vecka 22 ( 21+0 ) idag,
jösses vad veckorna springer förbi.
Hinner knappt med, skönt att går ganska fort
ändå så våran skatt snart är här.😍
Men samtidigt blir man rädd att man inte
ska hinna fixa allt innan han kommer också,
men alla andra hinner ju så det borde vi med
göra känns det som.😁 
 
 
 
Idag åkte jag till Johanna iallafall och umgicks
med henne, barnen och Greta. Molly va på ett
sånt härligt humör(eller inte), ungen hade knappt
sovit på natten så hon va gnällby nr 1.😂
Vi fikade och sen pysslade vi i stort sätt hela
dagen och sen bjöd Johanna på mat.
Framåt halv 7 gick jag och Greta mot tåget och hon
hem, som vanligt missa jag tåget med 1 minut
bara för att jag har så ont i ryggen så kan
inte gå fort. Så hade vi bara gått 3 minuter
tidigare hade jag hunnit, sånt gör mig så sur.😬
När jag kom hem satte jag mig bara och halv
dog i soffan och kommer göra det tills jag
går och lägger mig sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0