23 februari.

Har inget roligt att skriva om för har inte
gjort något idag, haha.
Mitt otroliga intressanta liv, det händer så mycket.😩
 
Men anledningen till att jag inte har någonting att
göra är att jag studerade till undersköterska
men den förbannade skolan jag gick på,
nämner inga namn( Carlsunds utbildningscentrum😬) och
sen skrev dom bara ut mig utan anledning.
Jag hade lämnat in uppgifterna jag skulle
men enligt rektorn hade jag inte gjort det
och han påstod att jag ljög.
Vilken trevlig rektor va?😠
Samtidigt gick min anställning på bemanningen ut
och precis när jag skulle söka om det plussade jag.
Straxt efter ringde bemanningen och frågade
om jag ville sommarjobba nästa sommar och
jag var ju tvungen att vara ärlig att jag fått
reda på att jag var gravid och jag var beräknad
i början av juli. Hon sa att jag var välkommen
att söka jobb hos dom tills det var dags,
men jag hörde aldrig av dom.
Och ska jag var ärlig så tror jag hon bara
sa så för att verka trevlig, så ja.
Nu sitter jag här och inte har något att
göra tills bebis kommer, det är förbannat
jobbigt på flera sätt ska jag säga. 
Att inte ha något att göra är den minsta delen,
att inte kunna hjälpa till hemma ekonomiskt är värst.
Tyvärr kan jag inte göra så myrket åt det
förens jag börjar få föräldrapenning.😢
 
Sådär känner jag mig.😂
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0