22 februari.

Jag har aldrig gillat min kropp och det kan jag  inte
påstå att jag gör det nu heller. Men sen jag vart
gravid 
och mage började synas så har jag känt mig,
inte fin men finare än vanligt.
Jag vill gärna framhäva magen
och visa upp den för världen,
för där inne ligger mitt och Maxs mirakel.❤
Så även om jag har gått upp i vikt, fått bristningar
på magen, låren har blivit som två barbapapa,
brösten har fått en konstigare form och är
fulare än vanligt så jag stolt över min kropp.
Stoltare än vad jag någonsin vart, men jag 
är fortfarande inte bekväm i min kropp. 
Speciellt inte nu när det är så mycket förändringar
med min kropp under en sån kort period.
Det är så svårt att förklara, tror dock många
som vart/är gravida kan förstå mig.
Jag bär dock min mage stolt och kommer 
göra det under tiden som är kvar. För i slutet
kommer vårat mirakel att födas och inget
annat kommer betyda något annat.😍
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du borde vara stolt över din kropp, du är ju jättefin :)

Svar: Tack tjejen, det är du med😊
Karolina Lundgren

2016-02-22 @ 22:38:11
URL: http://www.feliciahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0