22 februari.

Jag har en sån där dag då jag bara är så oroligt
trött, så kommer bli en tidig kväll för mig.😴
Men sitter och
kollar på "min hemlighet" som jag vill
se färdigt innan jag går och lägger mig.
Hoppas att Maxs fotboll är slut då med,
han ligger nämnligen i sängen och kollar på
det eftersom jag inte gillar fotboll, usch.😣
 
Vad händer mer i veckan då?😒 Det är frågan det,
än så länge har jag inget planerat förutom på
lördag. Ska även ringa vetrinären imorgon för att
boka tid till sterilisering och id-märkning
av Snövit. Sen blir det Shantis tur, men vi
börjar med Snövit för att det är för dyrt att
ta båda samtidigt och Snövit är den som märks 
mest på, hon är helt knäpp av kåthet. Haha.😂
Det är dock så jobbigt för jag måste få en tid
någon dag när Max är ledig eftersom jag inte har
körkort. Så har skrivit ner dom dagar han kan
och jag hoppa bara dom har en tid som passar
någon av dom dagarna, helst snart.
Innan hon biter sönder Maxs arm.😂
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha förstår er, våran hankatt vart kastrerad nu i fredags då han vart 6 månader och sedan han blev 4 månader typ har han bara gått om kring & skrikit och gapat! Vi har varit tokiga här hemma men eftersom han inte blev 6 månader fören nu så har vi fått stå ut xD😂

Svar: Haha, man blir ju det😂
Karolina Lundgren

2016-02-22 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0