21 februari.

Va för upptagen och sen för trött igår för att
blogga, så jag gör det idag istället.
Igår vart det roadtrip ner till Ankarsrum med
Max, Johanna, Greta och Albin, dock kom vi iväg
senare än vad vi tänkt bara för att min karl
inte behagade gå upp fast jag satt färdig sminkad!😩😉
Haha, men bättre sent än aldrig som
man brukar säga.😉 Dock redan utanför Åtvidaberg
va vi tvungen att stanna på en mack för vi
var hungriga och kissnödiga, så dåliga vi är.😂
Iallafall tillslut kom vi fram till
Natta och Robin, och vi kunde äntligen
börja firandet. Det blev mat, presentöppning
och sen fika. Jag och Max köpte en stor ljuslykta
som va formad som ett hjärta till Natta,
sen snackade vi bara och gick på "safari".😂
Dom har massor olika djur som katter, ödlor,
fiskar, sköldpaddor och fåglar så det vart
som ett mini safari för oss.😂 Sen umgicks
vi bara och pratafe, man träffar inte Natta
så ofta så man passar på medans man ses.
När vi satt i soffan kände kornelia på magen
och om man tryckte på rätt ställen kände
man honom där inne.😍 Vid ett tillfälle kände vi
både rumpan och huvudet, det va då man verkligen
insåg hur liten han är fortfarande.😍 
Framåt kvällen var det bara att sätta sig
i bilen igen och resa hemåt, dock gick det
mycket snabbare hem än dit. Fast det
gör det väl alltid, i Linköping stannade vi och
åt på Max. Och det ångra jag sen när vi kom
hem, jag vart jätte dålig och jag antar att
det var pga av maten.😒Mådde jätte illa och
fick ont i magen så jag kunde inte koncentrera
mig på tvn så jag somnade ifrån the mentalist
och sen sov jag i typ 12-13 timmar, när jag
vakna hade det gått över iallafall.
Men det var inte kul att må sådär igår, usch.😢
Så nu blir det ingen snabbmat eller något
för mig på väldigt läääänge.
Det är inte ens så himla gott när man tänker efter,
det är bara onödiga pengar.
Äter hellre hemma eller på typ yamyam där mat
som är otroligt jävla gott kostar lika mycket
om inte ens mindre än typ Max?😧 Jaja.
  
Tog inga bilder igår,
så får bli en som redan lagts upp.😊
 
 
Nu står jag och lagar mat, förut va jag och karln
en snabbis på media markt och nu håller jag
på och lagar mat. Sen när det är färdigt
ska jag och Maxen kolla på The mentalist,
ha en trevligt kväll allihopa!🌼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0