19 februari.

Vart en runda på stan med Johanna och Greta,
vi åt först lunch på den nya indiska restaurangen
i Motala. Jag vart dock jätte besviken, hade så
höga förväntningar som bara sjönk till botten
när jag testade maten.😣 Den var smaklös,i stort
sätt bara blomkål och var knappt någon sås i grytan
för jag vill ha mycket sås när det är ris. Så ja,
men det fanns fler vegetariska alternativ så ska
testa dom innan jag bojkottar den restaurangen.😁
Iallafall hittade en kofta till mig, 3 par trosor
och så klart kläder till bebis.😍
Men det fanns knappt några pojkkläder
eller är det jag som är kräsen?😣
Tyckte det var mest klänningar, rosa
(jag vet att man kan ha det till pojkar med men
jag vill inte det) och sen är det mest vitt
och beige. Och det är mycket kvar som behövs köpas
och det finns typ inga kläder? Blir lite smått
galen, men vi får kolla i Linköping och
sen i ullared när vi åker dit.
Det är inte direkt så jag tycker det är
jobbigt att köpa bebiskläder om man säger så.😍
 
Ett par byxor, 2 pyjamasar, 2 strumpor och ett set.😍
 
Efter stan åkte jag hem till min sjukling
och gosade ner mig bredvid honom.😊
Sen lagade vi hemgjord pizza och nu sitter vi här
och kollar på The mentalist. Jag åt så mycket
att jag ligger i matkoma nu,
men det va så värt det!✊
 
Gos Simba.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0