18 februari.

Har en liten sjukling här hemma, han ligger nästan
och piper som en liten fågelunge(som alla karlar gör
när dom är sjuka😂). Men jag har klarat mig än så länge
och jag hoppas att jag gör det med, har nog med 
sammandragningar, foglossning och yrseln. Så
jag känner att jag vill gärna inte bli sjuk då med,
då tänker jag inte gå upp ur sängen alls.😒
 
Vi ska ju till  Västervik på lördag för att fira
min syster, men nu får vi ju se hur det blir med det.
Oftast blir Max frisk ganska snabbt, men sen har
han dom där gångerna som han ligger jätte länge.
Men det får tiden avgöra helt enkelt!
 
 En tur till Ö&B har det blivit idag, eller en
promenad 
till Ö&B och apoteket vart det.
Alla mina 100 krämer för att överleva klådan
och allt annat skit under graviditeten var slut
så behövde fylla på mitt lager.😂 
Sen gick vi till Ö&B för lite små plock, köpte
bland annat lite resgodis ifall Max är frisk på
lördag, ett måste när man ska åka längre. 😋
När vi gick till Ö&B såg vi en skylt som
fick våran uppmärksamhet, där det brukar 
ligga en pizzeria(som jag har ska inte vara så god)
hade yam yam wok öppnat!😍 Vi trodde att det bara
fanns i Motala så det här var lycka för oss.
Dock känns det surt att vi upptäckte det 
straxt innan vi ska flytta, våran vanliga
otur.😩 Men det vart våran kvällsmat iallafall!
Super gott, bättre än Motalas ( deras tofu var
för slemmig, vill ha tvättsvamp konsistens ) så
där kommer vi verkligen äta fler gånger innan 
vi flyttar! Nom nom nom.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0