17 februari.

Gick in i vecka 21 (20+0) idag,
vilket betyder att mer än halva tiden har gått.
Ungefär 19 veckor(plus minus) är det kvar tills
våran skatt kommer!😍
 
 
Jag kan fort inte förstå att våran son ligger
där inne i min mage och gosar,  det är helt overkligt.
Måste ju säga att kvinnokroppen är otrolig!
Min mage växer så det knakar iallafall,
så det tar jag som att lillen växer som han ska.😊😍
Jag känner honom inte så ofta, än så länge.
Jag känner hur han sparkar ibland men
det är inte ofta, men jag hoppas att
jag kommer känna folk ordentliga sparkarna snart.
Max sa igår att han också längtar efter dom
och det förstår jag. Han har ju inte känt honom
alls än, jag har ju alltid lillen nära så
jag förstår min kärlek.
Nu får det bli juli så våran älskling kan komma.😍
 
Magen vecka 20 och magen vecka 17.
Stor skillnad på bara 3 veckor.😲
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0