17 februari.

Igår då, besiktningen gick bättre än
vad både jag och Max trodde. Vi kommer få
betala lite för onormalt slitage i köket,
det är Simba som har klöst så tack för det
kattskrälle.😒 Shanti och Snövits klor klipper
jag och har gjort sen dom flytta hit,
men det är omöjligt med Simba eftersom jag
fick honom när han var 5 år och vet inte om dom andra ägarna har gjort det
Och att hålla fast en så stor katt (maine coon)
är omöjligt för han river sönder mig då.
Så tjejernas klor kommer jag fortsätta klippa
och förhoppningsvis kommer Simba
sluta med sitt förbannade klösande.😒
Tur att han är söt.
 
 
Efter besiktningen åkte jag till Annette,
vi käkade frallor och snackade.
Sen kom Greta och joinade oss och Annette började
baka, men jag var så trött så jag la mig
i soffan med Basil.😂
Sen kom även Amanda och joinade oss så vi
tog en fika, jag fick ääntligen mina kärleksmums
som jag längtat efter hur länge som helst,
men har inte vågat baka det själv ifall
jag skulle må illa av smaken. Då skulle vi ha
ett ton kärleksmums som jag inte kan äta
och som bara tar plats i våran lilla frys.
I nästa lägenheten har vi en varsin kyl och
frys så då kan jag baka och frysa in utan
att det tar för stor plats. Det är skönt
att ha något hemma ifall man får gäster,
men just nu skulle det inte få plats.😂
 
Iallafall, efter fikat la vi oss alla i
soffan och snackade ett tag. Amanda gick hem
för hon mådde inte bra och Annette bjöd på mat!✊
Vid nio tiden skulle jag ta bussen och Greta
skulle gå hem och möta Albin på vägen,
men jag missade bussen så jag tyckte det
var mer värt att riskera att bli utmattad
istället för vänta 30 minuter på nästa så
jag gick med Greta. Precis efter vi mött
Albin fick jag världens magknip,
det gjorde så ont att jag ville lägga mig
ner på backen och tjuta.😫😂
Men jag härdade, dom följde ner mig till tåget
där vi mötte en polis  som frågade om vi hade
sett 2 tjejer. Vi vart ju nyfikna som fasen
men vi vågade inte fråga, haha.
När vi kom ner till tåget stod det att tåget
va försenat för det var folk som hade sprungit
på spåret. Så 25 minuter försenat vart tåget
bara för att 2 puckon ville leka med döden,
vem får för sig att gå på spåren? Jag fattar inte det,
dom förstör för andra samtidigt som dom riskera
sina liv, usch. Det brukar ta mellan 8-10 minuter
att åka från Motala till Skänninge, men igår tog
det 11 minuter att bara komma ut ur Motala
för att dom inte kunde riskera att dom var
kvar på spåret. Det var lite surt, samtidigt
som jag förstår att föraren inte vill riskera
att köra på någon, men tycker puckon
kunde låta bli spåren från början.😬
 
Man ser knappt Stella för hon smälter in i filten.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0