16 februari.

Jag vet redan nu att jag kommer få höra
"vad stor du är" eller "vilken stor mage du har"
av någon, min mage är kanske större än andras
i samma vecka. Men ingen har rätt att påpeka det,
för tro mig jag vet det redan! 
Så jag säger redan nu att ni kan hålla det för er s
jälva, jag kan inte styra hur stor min mage är.
Våra kroppar är alla olika, vissa har små
magar och andra större. Det är inget vi kan styra
och ingen av oss vill höra någon påpeka det.
Lika lite som en tjej kan styra sin storlek
på sina bröst(naturliga) eller en kille på sin
k*k. Har ni inget snällt att säga behöver ni
inte säga något, tack och god natt!
 
Jag är stolt över min mage för där inne
ligger min son och växer!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte någon menar något illa. Ta inte åt dig, din mage är fin

Svar: Tack 😊
Karolina Lundgren

2016-02-16 @ 11:58:25
Postat av: Anonym

Din mage är perfekt! Alla har olika storlekar, inte bry dig om vad andra säger :) va bara stolt, för det växer en människa i dig:)

Svar: Tack snälla😊
Karolina Lundgren

2016-03-27 @ 07:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0