15 februari.

Idag är det en sån där satans dag som känns som
den aldrig slut, en evighets dag.
Har städat lägenheten idag i brist på annat och
det är ju även ett plus att jag gjorde det
imorgon kommer dom och besiktar lägenheten,
dock är det ju inte slutbesiktningen eftersom vi
har lägenheten tills 1 maj. Fast vi flyttar 1 april
men det är skönt att inte behöva stressa med flytten
och flyttstädningen, dock kommer vi behöva hjälp
med städningen. Om någon känner sig manad.😉
Jag känner ju redan nu att jag knappt klarar av
att städa nu utan att kollapsa och då är jag
ännu längre gången i graviditeten.
Så som sagt om någon känner sig manad att hjälpa
oss i april att städa så uppskattar jag det! 😉
 
Shanti. 😍
 
Mina tjejer myser!😍
 
Imorgon kommer dom som sagt och besiktar lägenheten,
sen tar jag en tripp till Nettan för att umgås.👌
Skönt att komma ut, blir galen på att sitta hemma.😩
 

Kommentarer
Postat av: Lili

Alltså, katten på första bilden... så himla söt! Katter har verkligen en förmåga att kunna stirra ut en totalt xD

Svar: Haha, ja. Hon är en rikig charmknutte😂😍
Karolina Lundgren

2016-02-15 @ 23:20:10
URL: http://zilverka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0