14 februari.

Jag och min älskade Max tar en rikigt slappis
dag i sängen med popcorn och holiday dipp(japp,
ni läste rätt😉) och the mentalist maraton.👌
Bäst att passa på, sen jobbar Max hela vecka igen
och kommer vara ap trött när han kommer hem,
plus att han kommer behöva gå och lägga sig vid nio.
Sen på lördag blir det att åka ner till Västervik
så vi får passa på idag, va länge sen vi hade en
rikigt mysdag för det var ingen igår.😒
Maxs favorit fotbollslag spelade så jag fick lägga
mig i ett bad istället.😒 Haha.
  Men nu jävlar blir det mys!
 
 
Igår då, jag åt så mycket frukt att det
kändes som jag skulle explodera.😂 Dom hade köpt
jag vet inte rikigt vad jag ska kalla det?
Buffé grej eller något? Det var ost, kött och
frukt på dom, sen var det potatisgratäng,
potatissallad och vego bullar till mig.
Eftersom jag varken äter kött eller ost så
åt jag mest frukt(jag älskar frukt) och det
kändes som sagt som jag skulle explodera.
Men så värt det!👌😂
Dock kände jag mig jätte otacksam när det
var dags för efterätt, Katharina hade köpt
vegansk glass till mig och tagit banansmak
som jag inte gillar, då fick jag skuldkänslor.😂
Sluta vara så kräsen Karolina.😂
 
Tara ligger och gosar i famnen.
Labradoren ligger i famnen medans chihuahuan
låg på golvet.😂
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Älskar mysdagar med film- eller seriemaraton! Bästa som finns i fint sällskap =)

Svar: Det håller jag med om😃
Karolina Lundgren

2016-02-14 @ 17:03:58
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0