12 februari.

Usch snart dags för att börja packa, det är så
otroligt tråkigt och det är ju så mycket som ska
packas. 
Samtidigt som jag inte vill bo i kartonger
så jag kommer gå ihjäl.😂
Kommer packa upp allt på samma
dag vi flyttar, om jag inte ligger död pga av smärtan.
Värsta är att jag inte kan bära för mycket så jag
kommer känna mig som en överflödig fluga.😩
 
Jag ser fram emot våran nya lägenhet faktiskt,
jag gillar den vi har nu också förutom badrummet.
Men ska ändå bli skönt att flytta till en ny,
större lägenhet.😊 Jag vill verkligen börja pyssla
i barnrummet så nu får det blir dags att flytta
tycker jag! Haha, märks det att jag är otålig? 😂
 
Jag är så nyfiken på dig, du kan inte förstå hur
mycket jag längtar efter dig!
Mamma och pappa kommer alltid kämpa för att du
alltid ska ha det bra.. 
Våran kärlek till dig är redan så otroligt stark!❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0