11 februari.

Fick reda på idag att 2 ville komma och kolla på
lägenheten imorgon så då vart det att städa igenom
lägenheten för att den ska vara i topp topp när dom kommer. 
Sen vart det att åka till Annette för en tjejkväll med
Amanda, Fia och Greta, vi lagade mat eller ja Annette
gjorde det snarare.😉😂
Det vart hemmagjord pizza, det var så gott så jag
käka nog ungefär en halv själv.😂
Sen vart det bara sjukt tjejsnack hela kvällen,
ni skulle nog låsa in oss på ett dårhus om ni
hörde våra konversationer.😂
Vid 9 tiden drog vi hem och jag kom som vanligt hem
till en tom lägenhet bara för Max har detta bajs pass,
eller ja. Egentligen är det ju inte tomt, är ju 3
galna katter som attackerar mig när jag kommer in
genom dörren för dom vill ha mat. Men sen existerar
jag inte igen, inget förens Max kommer hem.
Då fjäskar dom som fan honom och ibland kommer
dom till mig.😒 Knäppa katter säger jag bara.
 
Nu har Max kommit hem så nu blir det ett eller två
avsnitt av the mentalist.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0