09 februari.

 Idag va dagen jag längtat efter så länge!
Vi fick se våran bebis igen och hjärtat slog
så fint och starkt.😍 
Vi fick även veta att vi väntar en liten pojke!😍
Jag var helt säker på att det var en flicka så
jag vart väldigt förvånad, men lyckligt förvånad!😍
Dock är jag helt ovan när det gäller pojkar, vi är ju bara
tjejer. Vi har en kille i släkten och han kom för
18 år sen när jag var 6 år så jag är ovan när det
gäller pojkkläder och allt sånt.😥 
Men så länge du är frisk så spelar inget annat
någon roll.😍 I början låg han med fötterna
över huvudet, dom är så otroligt viga.😂
Inte ville han ligga still heller så den
bilden när han har fötterna över huvudet är
suddig, han är lik sin mor. Gillar inte att
vara med på bild.😒
Idag kände jag även en rörelse!😍 Barnmorskan retade
nog honom så han tryckte upp sina fötter rakt upp
när hon höll på så jag kände hur det spände just där.😍
Samma sak när han sträckte på sig så kände jag hur
huvudet tryckte på vänster sida, en helt otrolig känsla.😍
 
 
Efter MVC åkte vi en snabb sväng till stan och sedan
körde Max mig och Greta till Annette. Sen kom Amanda
och sen Johanna med barnen. Vi fikade och sedan satt
vi och pysslade. Jag fick ett  armband av Alva som
detstod moster på.😍 Dom åkte hem och vi andra gick
till affären och sedan lagade vi tacos (läs dom andra
gjorde tacos😉). Efter maten gick jag och Greta mot
tåget för att vi missade bussen och det fick jag
lida för sen. Jag hade så ont i ryggen att jag
bara ville ställa mig och tjuta, när jag skulle
gå i trappen hemma va det nära att jag inte klarade
av det pga av smärtan.😫
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0