08 februari.

Sitter och funderar på hur det kommer bli med
katterna och bebis, jag har bestämt redan nu
att dom inte kommer få vara i närheten av bebis rum.
Jag vill inte ha dom i spjälsängen, i vagnen eller
liknade, för jag tycker inte min bebis ska behövs
ligga bland massor katthår plus att man vet aldrig
om kattjävlarna skulle få för sig att kissa i sängen
eller vagnen. Då skulle jag bli galen och
strypa dom (ni vet att jag inte är seriös).
Men jag är också en sån person som inte gillar
att ha stängda dörrar, jag vet inte varför men
jag gör inte det bara. Så hur fasen ska man göra då?
Finns det något galler eller något man sätta för
och gömma om man vill ha bort det? Hade det vart
en hund hade det vart enklare, dom kan ju inte
hoppa som en katt. Inte för att jag tror att
Simba skulle hoppa något för han är gubbe
men våra 2 små tjejer kommer definitivt göra det.😤
Jag skulle aldrig göra mig av med dom för dom
är mina små bebisar och jag var helt förstörd
när Snoopy somnade in så dom ska ingenstans,
det är inget alternativ. Både jag och Max visste
att katterna kan leva i 15-20 år när vi skaffa dom,
det borde alla djurägare tänka på. Om ni inte vill ha
ett djur som lever så länge köp en hamster.😒

 
 
 
Imorgon är det äntligen dagen jag har längtat
efter i flera veckor! 
Vi ska äntligen få se våran loppa igen!😍
Jag är orolig hela tiden och vill bara se att
allt är bra med henne/honom så jag kan slappna
av en stund. Jag är också så nyfiken på att veta
om du är en flicka eller pojke.😍
Skulle vara skönt att kunna säga han/hon till magen,
och kunna fokusera på ett kön när det gäller
namn och sånt.
Vi får helt enkelt hoppas att bebis ligger
så bra att vi kan se könet!😍
 
 
Tack Nathalie för hjälpen med bloggen
och Linn för den fina headern.❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0