07 februari.

Igår vart det en fartfylld dag igen,
Max hade först innebandymatch. Jag skulle följt med
men vi försov oss och jag behövde duscha så jag
hann inte följa med, så jag gjorde iordning mig
och tog pendeln till Linköping och mötte Max på ikano.
Vi köpte svärmors födelsedagspresent,
jag tror jag hitta en ganska bra.
Max har så dålig fantasi när det gäller presenter
till tjejer så då brukar jag få rycka in mer.😉😂
Men som sagt, tror den vart okej.😊
Vart bara en snabb visit på ikano för vi skulle
hem till mina föräldrar och hälsa på dom,
dock är pappa så dålig så han orkar inte umgås.😢
Mamma bjöd iallafall på mat efter mitt önskemål
då jag alltid är hungrig nu för tiden.😉
Max hjälpte mamma med en lampa, det tog seriöst 100 år
för lampjäveln ville inte som Max och han vägrade
ge sig.😂 Men han lyckades tillslut och han
var så nöjd efteråt.😉
Vi gick på långpromenad med mamma och hundarna,
jag klippte Lunas klor sen pratade vi mest bara.
Och åt igen, vi fikade med så klart,
morotskaka som jag älskar.😉 
Sen drog vi vidare till Max vänner och kollade
på mello, skit låtar förutom han Robin.
Hans låt var riktigt bra tyckte jag,
så rätt låt gick vekligen vidare.😊
Det var trevligt, det är trevliga personer
och det är roligt att umgås med dom.☺
 
 
Idag åkte vi och storhandlade sen träffade vi
Max familj i några minuter och sa hej bara ungefär. 
Sen åkte vi hem och gubben kollade på fotboll
medans jag satt och bara väntade på att skite
n skulle ta slut så vi kunde äta.😂 Vart tacos
ikväll, enkelt och gott, nu sitter vi och har
kollat på film gubben och jag.
Jag har precis gjort sallad efersom jag vart sugen
på det, det blir mitt filmsnask till nästa film.😂
 
Häromdagen hitta Snövit sin idol tror jag.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0