04 februari.

Idag har jag flängt över hela Östergötland känns
det som, haha.  Inte riktig, först vart det att åka
till Mjölby och skriva på om uppsägningen,
sen åkte vi till Linköping och skrev på kontraktet
för nya lägenheten. Skönt att det äntligen är klart!😍
Nu känns det verkligt, vi har verkigen en 3a!
Efter vi vart på Willhelm plockade Fia upp mig och
Max åkte till jobbet, vi åkte till Annette för
en fika med Amanda och Greta. Det var mysigt
och jag fick även färga Amandas hår.😁
Sen framåt sen eftermiddag åkte vi till leklandet
för dom har Motalas bästa thaimat!😍
Dom är den enda restaurangen som jag vet som
fortfarande servera tofu som har samma
konsistens som en tvättsvamp, nom nom.
Dock hade dom minskat sina portioner otroligt
mycket så jag vart nästan inte mätt,
dom som hade så bra portioner förut.😔
 
När jag kom hem startade jag en film och såg
ungefär halva innan jag stendäcka.😂
Jag vakna vid elva av att Max kom hem från jobbet,
så jag sov bara 2 timmar ungefär.
Tydligen låg Shanti och Snövit på mig och gosade
och Simba låg bredvid,  
hela gänget låg bara och myste.😊😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0