03 februari.

Idag var jag en duktig tjej som gjorde massor
måsten igen, stor städade lägenheten och hade
tvättstugan. Dock var det en pina för vart helt
utmattad av allt, efter jag hade DAMMAT var jag
tvungen att lägga mig i soffan och vila.😰😂
Värst va när jag dammsög, då var jag tvungen
att ligga ner i 20 minuter och dricka 2 stora
glas med vatten. Men jag överlevde och lägenheten
vart städad och tvätten vart ren!
Det kändes skönt när det var klart även om
det tog typ 4-5 timmar att städa när det brukar ta
runt 2 timmar när jag inte mår såhär.😂
 
 
Gick även in i vecka 19 (18+0) idag,
magen växer och det gör förhoppningsvis
bebis som h*n ska med!😊
På tisdag får vi se våran älskling igen
och jag är så sjukt nervös.
Jag är så rädd att hjärtat inte ska slå,
va lika rädd vid första ultraljudet.
Men jag är nog mer rädd nu,
för alla pratar om att de kände/känner bebis rörelser
i min vecka, men jag har inte känt något.
Det skrämmer mig.😣
Jag vet att det är olika för alla och
att jag t.o.m kanske har känt bebis men
att jag inte har förstått att det var henne/honom
jag kände. Jag kanske är larvig, jag vet inte.
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är nog ingen fara, jag kände inte Melles sparkar försen i v19 men jag vet massor i min mammagrupp som inte kände försen i v25. Din bm har inte sagt om du har moderkakan i framvägg eller vad det heter? Då tar det ju jätte långtid innan man känner. Det är nog ingen fara alls som sagt, jag var också lika nojjig för allt hela tiden så jag vet hur det känns xP :)

Svar: Nae, inte hört någonting om det.😒 Jag har längtat efter barn så länge så nu är jag jätte orolig att något är fel hela tiden😒 Kan inte tänka mig att det blir lättare när bebis är född?
Karolina Lundgren

2016-02-05 @ 22:04:03
URL: http://Http://nouw.com/ztafy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0