02 februari.

Jag sitter och kollar på gravidkläder,
men tycker det finns så lite och det som finns
är vanliga tråkiga baskläder. Om man inte vill lägga
en halv förmögenhet, vilket jag känner att jag varken
vill eller kan.😩 Jag vet inte hur stor jag kommer bli
eller hur stora mina bröst kommer bli, haha.😂
Så jag kanske köper en tröja och sen om några
veckor är den för liten, då vill man inte lägga
en förmögenhet på den direkt. 
Om det är någon som har tips på någon affär i
Linköping området eller en sida som har
fina men inte allt för dyra gravidkläder så 
får man gärna tipsa om det. Det skulle jag uppskatta
otroligt mycket, jag börjar få dåligt med kläder
så jag är lite desperat, haha. 
 
Mina favorit jeans som jag inte kan ha nu.😢
 

Kommentarer
Postat av: Natta

H&M och Lindex har gravidkläder

Svar: Det vet jag, men tycker dom har så tråkiga kläder
Karolina Lundgren

2016-02-03 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0