01 februari.

Då var det redan februari då,
tiden går så fort så man hinner inte med. 
 
Idag skulle jag tagit en fika på stan med några
men när jag var sminkad och klar så spydde jag.
Väldigt roligt, när jag väl skulle göra
något så ska jag få förhinder.😫 
Verkar dock vara graviditeten som spökade och i
nte magsjuka, för har kunnat äta 2 mackor och mat.
Men känner mig hängig och utmattad,
lilla bebis inte göra mamma dålig!😩😘
 
Så här bra mådde jag förut,
mina ögonfransar är blöta på bilden pga
av ögonen rann. Därför dom ser ut som skit😒😂
 
 
En bättre nyhet är att vi fick lägenheten!
Så skönt att veta att vi har en 3a när bebis kommer!😍
Men är rädd att jag inte kommer trivas i Linköping,
men jag hoppas att det kommer blir bra. 
Max är överlycklig iallafall,
och det är skönt att se honom glad.❤
 
Min lilla gosfis.❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0