16 december.

Det gör så jävla ont, jag saknar dig
så otroligt mycket.
Jag saknar dig så mycket att jag vet inte
hur jag ska hantera det, jag är helt
lam av saknad. 
Hur ska jag kunna hantera det här? Jag förstår
verkligen inte hur.
Lilla fina pappa, jag kan inte förstå att
jag aldrig mer ska få se dig, aldrig mer
höra ditt "Hej gumman", aldrig se dig
skratta, aldrig se dig njuta av livet igen.
Det gör så ont att du och mamma aldrig
fick njuta av att äntligen vara ensamma,
jag kan se mig dig framför mig gå runt i
trädgården och muttra för dig själv medans
du plockar, sen gå in till mamma på en fika
och sen gå ut igen och fortsätta att alltid gör
a som du gjorde. Det var så här jag trodde du
skulle spendera din pension tills mamma går
i pension, för då skulle ni utforska världen.
Men ni fick inte göra något sånt, ni fick
inte uppleva något på grund av den här
äckliga sjukdomen! Fan vad jag hatar den!
JAG HATAR DEN!
Jag hatar den så mycket, pappa.
Jag hatar den för vad den gjorde mot dig,
jag hatar den för att den tog din chans
att lära känna Noah, jag hatar den för
att den tog dig ifrån oss.
 
Pappa, du kan inte förstå vilket tomrum
du lämnade efter dig.😢
Jag älskar dig!
Och jag älskar dig mamma!
 
Mamma, Katharina och Mats, bli aldrig sjuka.
Noah har redan förlorat en person innan han
ens vart 6 månader. Jag har alltid saknat
att ha mor/farföräldrar, så bli aldrig sjuka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknaden och tomheten är enorm 😭
/ Natta

Svar: 😭❤
Karolina Lundgren

2016-12-16 @ 08:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0