16 december.

Jag känner att jag måste distrahera mig med något annat innan jag går sönder, så det blir en liten bildbomb.
 
En gång va vi på maxi och mamma hittade världens gulligaste mössa men pappa vägra.😒
 
En gång shoppade vi födelsedags present till Molly och jag var bara så söt att mamma var tvungen att ta en bild.😍
 
En gång va vi på stan med Greta och Annette och jag älskade Gretas halsduk.
 
Och på hem vägen stendäcka jag.😍
 
Jag började med en ny min och mamma och pappa smälter när dom ser den.😍
 
En gång skulle vi på kalas.
 
En gång lekte jag tittut.
 
En gång var jag en trött liten plutt.😍
 
En gång testade jag min dopklänning med faster Ellen.
 
En gång stack lille tummen upp. 
 
En gång var jag en cooling.
 
En gång busade jag med pappa
 
Mamma och pappa köpte en av dom bästa sakerna, en spegel till bilen så dom ser mig under färden.
Och precis när mamma ska ta kort nös jag.😂
 
En gång var jag bara allmänt söt. 
 
En gång lyckades pappa ta ett kort som beskriver vårat liv ganska bra.😂
 
En gång försökte pappa busa med mig men jag var bara intresserad av fönstret.
 
En gång ammade vi innan avfärd. 
 
En gång köpt mamma en ny skallra till mig som jag äskar.
 
En gång myste jag med pappa. 
 
En gång kissade jag på mamma och mig själv 4 gånger på samma dag så tillslut fick jag ligga naken tills det vart baddags.
 
En gång var jag trött i bilen.
 
En gång shoppade vi och jag fick som vanligt testa massor.😍
 
En gång visade jag mina magmuskler.😍
 
En gång fick jag min första matstol.
 
En gång försökte mamma ta kort med mig och det sluta så här.😂
 
En gång fick jag min första dadda.
 
En gång testade jag en doppresent.
 
En gång satt jag själv för första gången!😍 Stolt mamma!
 
En gång testade jag blåbär, det var äckligt.😂
 
Mamma har alltid hoppats att jag ska få hennes ögonfärg men nu hoppas hon att jag behåller den jag har.😍
 
En gång vart jag helt tokig och försökte äta det.😂
 
En gång var vi på babyshower för Felicia.
 
En gång myste jag med min giraff.
 
En gång var jag en go nakenfis.😍
 
En gång var jag modell på julkort.
 
En gång försökte mamma ta kort när jag satt men slutade med att jag såg galen ut.😂
 
En gång busade jag på gymmet.
 
En gång var jag en glad nakenfis när jag åt.
 
En gång var jag trött.
 
En gång hade jag och pappa dragkamp.😂
 
En gång fick jag smaka majskrok för första gången.
 
En gång testade jag moster Johannas mössa.
 
En gång höll jag mamma sällskap när hon slog in julklappar.
 
En gång somna jag hos Johanna.
 
En gång var jag en busprutt och försökte äta upp babysittern.
 
En gång fick jag feber av mitt 5 månaders vaccin och vart helt slut.
 
En gång var jag duktig och började hålla upp mina egna ben vid blöjbyte.😂😍
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vilka fina och söta bilder! :D

Svar: Tack 😊
Karolina Lundgren

2016-12-17 @ 16:16:42
URL: http://www.feliciahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0