22 augusti.

Jag har så mycket underbara bilder på Noah som
jag vill visa, men jag har inte orken att lägga upp
alla just nu. Jag lever fortfarande i min lilla bubbla
så jag har inte riktigt orkat eller hunnit ta tag 
i bloggen på riktigt än.😊 Men när det har lagt sig
lite så kommer jag ta upp bloggandet ordentligt igen.
Det jag gör i stort sett hela tiden är att amma,
amma, amma och amma.😂 Har en riktig snuttbebis,
det är ju inte bara mat för bebisar utan 
en trygghet, mys och massor annat så han
vill ju inte bara äta utan han vill ligga vid
tutten, små snutta och sova. Och det får han göra
med, skulle aldrig neka honom bröstet.❤ Spelar
ingen roll vart vi är, om det är på en affär,
restaurang, stranden, i en park o.s.v
Än så länge har någon inte sagt något negativt,
men om någon gör det så ska jag lova att den
personen kommer få veta att den lever. Jag kommer
att bli galen, för min bebis ska aldrig behöva
vara hungrig eller ledsen. Vill han ha bröstet
så får han bröstet, även om det betyder att jag 
får amma i 1 timme eller 4 gånger i timmen.
 
Mitt i maten, med handen på pappas hand.❤
En av mina favoritbilder, mina killar.❤
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken liten sötnos! Stort grattis till dig och din fina familj :)

Svar: Tack snälla ☺
Karolina Lundgren

2016-08-22 @ 02:56:30
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0