29 april.

Åkte till Mjölby förut men tror ni jag hitta
bostadsbolagets kontor eller? Nej!😤 Gpsen ledde
mig så jävla fel att jag tillslut hamnade vid stationen
igen och då var det bara 10 minuter kvar tills dom
stängde, så jag gav upp och satte mig på tåget
tillbaka till Linköping och mötte upp min karl.
Trodde vi skulle ta en fika och runda på stan
men när han plockar upp mig säger han att han har
glömt sin plånbok och var verkligen tvungen att
åka hem och hämta den. Jag vart så sur på honom
för jag förstod inte varför, jag hade ju min
plånbok med mig och jag ville ju kika på stan.
Så jag vart så sur på honom.😂
När vi börjar närma oss våran dörr ser jag att
jag sitter ballonger på våran dörr, då vart
jag jävligt fundersam.😂
När vi öppnar dörren hör jag överraskning, där inne
står Annette, Fia, Isabelle, Amanda, Johanna
och Greta som hade fixat en babyshower för mig.
Snacka om att jag vart överraskad.😍
Det vart fika, presentöppning, mycket prat om
minnen och sedan mat.😂
 Tack snälla för fikat, alla presenter och
tiden ni la ner på det här.😍
Det uppskattades verkligen.😍
 
Tack Johanna.😘
 
Tack Annette.😘 Så som jag suktat efter denna.😍
 
Tack Isabelle(fick även ett presentkort).😘
 
Tack Fia.😘
 
Tack Greta.😘
 
Tack Amanda.😘
 
Hade converse idag för första gången på 100 år,
jag kan säga att det kommer nog dröja tills jag
har det igen.😂 Det var ett rent helvete att få
på sig dom när magen var i vägen.😂
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Åh vad roligt. Det är verkligen fantastiskt mysigt med babyshower :)

Svar: Ja, det var verkligen super roligt😃
Karolina Lundgren

2016-04-29 @ 23:38:15
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0