27 april.

Hade ju som sagt min första tid på MVC här i Linköping
idag, usch. Jag var så nervös och helst besöket va
jobbigt utan Max, hormonerna alltså.
Iallafall, hade tid halv 10 men tjugo i hade
ingen kommit, inte heller fem i, hel tröttnade
jag och gick och sa till. Då hittar hon inte min
tid, men som tur är hade min barnmorska fått en
avbokning men dom hade glömt att ta bort hennes
bokning så min bm va ledig och hade tid med mig!👊
Ibland har man tur, så jag slapp åka dit i onödan.
När jag kom hem var jag så trött att jag inte
orkade göra något, låg halv död i soffan så
tillslut gick jag och la mig i sängen och vilade
ett par timmar. Vaknade av att Max typ hoppade i
sängen när han kom hem från jobbet, höll på att
få hjärtinfarkt.😂
Vi låg och myste en stund, sen åt vi kvällsmat
och nu är han och spelar innebandy medans
jag kollar på revenge.
 
Måste nog ge upp hoppet på dom där tröjorna nu,
dom börjar bli lite korta i magen.😒
Och det är bittert eftersom ena har jag bara
använt en gång och den på bilden har jag
använt 2 gånger.😟
Den skulle vara lika lång fram som den är bak så
skulle det inte vara några problem, men men.
 
Imorgon händer ingenting vad jag vet, tänkte städa
lägenheten lite och fixa iordning lite.
På fredag ska jag lämna in nycklarna till lägenheten
i Skänninge sen ville Max ta en fika på stan eller
något, sen ska han ha grabbkväll med sina vänner
så jag kommer nog ha en lugn kväll själv
med chips och dipp.😍
Ska nog visa Max Linköpings utbud av bebiskläder
så kommer han nog bli lika till sig som jag vart,
jag har smittat honom.😂 I början vart han arg på
mig för att jag ville kolla på barnkläder nu kan
t.o.m han fråga mig om vi ska kolla på barnkläder.😂
jag har verkligen hittat min soulmate, jag älskar dig.😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0