27 april.

Idag gick jag in i vecka 31.😍
Veckorna går jätte fort nu samtidigt som dom
inte gör det.
Jag minns fortfarande den där natten när jag
fick ett infall och tog ett graviditetstest
och när jag såg det där svaga plusset så sprutade
tårarna! Det var en sån lycka.😍
Max låg och sov men jag kunde inte vänta med att
berätta för honom, så jag väckte honom
och kunde knappt få fram orden.Det var en
otrolig känsla.😍
 
 
Nu har vi(läs mest jag)iallafall bestämt oss vilket
skötbord, babyskydd och sånt vi ska köpa, så
nu är det bara att beställa.😊
 Har hittat en taklampa som kommer bli perfekt,
men vill ha några gardiner som matchar men
det verkar vara omöjligt.
Någon som har tips vart man kan köpa gardiner
med neutrala färger och stjärnor på som liknar lampan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0