25 april.

 Vi alla har saker som vi gärna undviker att göra
eller t.o.m har svårt att genomföra, för mig
handlar det om att besöka nya platser själv.
Som på onsdag ska jag till MVC här i Linköping
för första gången och Max har ingen möjlighet
att följa med så jag måste alltså åka dit själv
och jag avskyr verkligen det.😢 Jag får ångest
när jag tänker på det, jag kanske är larvig men
det är inget jag kan rå för tyvärr.😐 Det är sån
jag är helt enkelt, men jag måste ju dit för kan
ju inte hålla på att ändra tider bara för att
Max ska kunna följa med. Plus att jag får så
jävla ont vid naveln hela tiden så jag måste
fråga min bm vad det kan bero på, för det gör
verkligen skit ont. Gör ont att stå, sitta,
lyfta armarna o.s.v🙁
 
 
Två katter va väldigt sugna när husse
höll på med maten.😂😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0