24 april.

Igår vart det en tjejkväll med Fia, Amanda,
Greta, Johanna och barnen en stund.
Började med att Fia plockade upp mig och vi rullade
till Motala, hängde hos Greta sen drog vi till 
chill out och åt, efter det drog Johanna och
barnen hem och vi andra gick till Greta.
Vi snackade, dom drack vin och vart lite på lyret.😂 
Vid två tiden drog jag hemåt, mötte min karl
vid rese så vi kunde göra sällskap hem.
Vi gjorde iordning oss och la oss direkt
ändå somnade jag inte förens efter halv fem.
Fast jag var trött som fan så gick det verkligen inte
att somna, beror antagligen på graviditeten.
 
Men hade en trevlig kväll iallafall,
tack alla inblandade.😊
 
Bilden säger allt. 😂
 
Idag har jag haft en mindre bra dag, hormonerna
gör allt svårare. Hoppas dom här veckorna går
fort så jag kan få känna mig som mig själv igen. 
Jag älskar att vara gravid, det är en underbar
känsla men jag är trött på det här nu.🙁
Vill ha min son i famnen.❤
 
Vissa saker säger man högt, andra inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0