22 april.

1 april va jag på stan(Linköping) med Annette, Johanna
och Greta och hade en riktig tjejdag med shoppning,
god mat och tjejsnack.
För första gången på 100 år hittade jag flera
klädesplagg som jag faktiskt kan ha med magen och
boobisarna, vart 2 långärmade(ena hade jag på
bilden från andra inlägget idag) tröjor, en t-shirt
(min nya favorit) och en klänning(den jag hade på
mammas kalas). Så himla skönt att faktiskt hitta
något som jag kan ha under graviditen, dock va
bara t-shirten en mamma tröja så dom andra två
börjar redan bli lite korta i magen.😒
Köpte även två otroligt söta pyjamasar till pyret
och Annette köpte även ett gullig set till honom.😍
Linköpings affärer hade så otroligt mycket mer
barnkläder än Motala, vart helt till mig.😂
Skulle kunna köpa allt, men det är inte möjligt.
Fast lite mer behövs köpas så lite mer
kommer jag shoppa.😉
 
Nom nom, så gott!
 
 
Har aldrig sett star wars och kommer
nog aldrig göra det.
Men söta kläder är det iallafall.😍
 
Just nu sitter jag och kulan i soffan och
kollar på revenge, men blir nog sängen snart
så det kan bli imorgon.👌
 

Kommentarer
Postat av: josephine Asplund

mysigt=) Hoppas du får en fantastisk dag & lycka till med allt, kram <3

Svar: Tack snälla😊
Karolina Lundgren

2016-04-23 @ 08:35:48
URL: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0