20 april.

 Har haft ett par dagar där allt bara känt så
otroligt jobbigt och tungt, tror hormonerna
hjälpt till lite och gjorde det värre.
Det var ett par dagar då tårarna inte kunde sluta
rinna, men som tur är har jag världens finaste
sambo som hållt om mig, tröstat mig och nu känns det som det äntligen håller på att vända.
 
Jag vill njuta av graviditeten och det som kommer
efter. Det känns som jag kommer kunna göra det,
jag hoppas på det iallafall.
Det jag vet är att jag klarar allt så länge
jag har dig, Max vid min sida.❤
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Fina ni är :)

Svar: Tack snälla😊
Karolina Lundgren

2016-04-21 @ 21:18:18
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0