15 april.

Idag fyller en av personerna som gav mig
livet 60 år, idag fyller den person som jag
litat mest på hela mitt liv 60 år, idag fyller
personen som alltid vart en förebild för mig 60 år.
Idag fyller världens bästa mamma 60 år!❤
För snart 24 år sen kom jag till världen och
sen dess har jag alltid vart en rikigt mamma
och pappa gris, jag har alltid förknippat
mina föräldrar med tryggheten och kärlek.
Inte alla människor i världen får uppleva
samma sak, men jag har haft turen att göra
det och det är jag enormt tacksam för.
Stort grattis på födelsedagen mamma,
ha en bra dag så ses vi imorgon!🎉❤
 
Bilden är från pappas 60 års kalas, alltså snart 8 år gammal
men min mor är inte den enklaste att få med på bild.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0