15 april.

Igår åkte jag och kulan till Motala för att
träffa brudarna, tågresan dit var jag så förbannad.
Min gravidhjärna är inte att leka med alltså,
jag laddade på busskortet på östgötatrafikens
hemsida dagen innan för jag hade tänkt köpa
dygnsbiljett direkt på stadsbussen. Men det
hade jag ju glömt bort när det väl var dags,
jag visste att jag hade typ 60 kr reskassa
så jag betalar stadsbussen med dom och när
jag kommer fram till pendeln laddar jag på
reskassan igen och sen köper jag dygnskort.
När jag sätter mig ner slår det mig vad jag gjort
och jag ville bara brista ut i skratt.
Så jävla puckad.😂
Men ja, nu slipper jag ladda busskortet nästa
gång iallafall. 😂
Frammevi Motala stressade jag igenom stan
för att köpa lite nytt smink sen drog jag
vidare till Annette stjärt med resten av brudarna.
Vi fikade och sen gick vi ut och satte oss i solen
medans Mollan(läs Kornelia) lekte i sanden.😂
När Molly tröttnade gick vi in och satte oss i soffan,
så fort jag sa att pyret sparkade vart jag
attackerad av händer. Men tillslut lyckades
alla förutom Annette känna pyrets små sparkar,
t.o.m Kornelia som han inte velat samarbeta med.😂
Amanda satt och myste med magen nästan
hela kvällen, lilla knäppgök. Sen drog
jag hemåt och åt kvällsmat med min gubbe,
kollade lite tv och sen gick vi och la oss.👌
 
Nu sitter jag och väntar på att han ska sluta
jobbet så han kan komma hem och roa mig, har
städat hela lägenheten men vill göra något.
Går ihjäl på hur tråkigt jag har, så hoppas
min gubbe har några roliga planer för oss
(lär inte hända). Hade hoppats på roligare
väder för då hade jag nästan tvingat honom
ut på en smärtsam promenad men nu är det så
grått så vet inte. Men sitta och pilla i
naveln har jag ingen lust med iallafall.
 
Nu ska jag njuta av att min lilla skrutts
rörelse och sedan ska jag hoppa in i duschen
och be om att något händer.😂
 
Japp, denna har blivit min favorittröja,
så tunt och skönt tyg plus att den är snygg.👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0