14 april.

Igår gick jag in i vecka 29, det är elva veckor
kvar till bf och ungefär 70 procent av graviditeten
har passerat.😍
Snart där, även om jag längtar något enormt
efter dig får du ligga där inne tills du har
utvecklas färdigt så jag vet att du kommer
må bra när du kommer.❤
Men jag längtar som sagt något enormt efter dig,
våran lilla loppa.😘
 
Nu är det snart dags att ta tag i barnrummet,
hade gärna gjort det så fort vi flytta in men på
grund av massor som ska slängas gick inte det,
än så länge är katternas saker där inne så jag
kallar det för kattrummet.😂
Men på söndag ska vi äntligen åka och slänga
skräpet så jag kan flytta ut klösträdet o.s.v till
vardagsrummet, sen vill jag gärna börja pyssla.😍 
Alla väggar är vita så istället för att krångla
med att måla om eller tapetsera så tänkte jag
att vi ska köpa en stor väggdekal med något gulligt
så det blir lite mysigare.
Har dock inte hittat någon som jag verkligen gillar,
har hittat en med två ugglor som sitter på
en gunga men det är för mycket rosa på den och
det vill jag inte ha, vill ha blått.
Så korkade dom är och inte har den i två
olika versioner istället för bara en rosa,
men men. Jag fortsätter leta, för det är
inte så jätte långt kvar ändå och ju längre
tid det går ju mer känns det i kroppen
och jag vill ha hans rum färdigt
när han kommer!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0