12 april.

Det här är något jag inte vart på länge,
men nu kan jag helt ärligt talat säga att
jag är lycklig!
Jag är otroligt rastlös, har ångest över flera
saker och jag känner mig lite ensam ibland
men jag är lycklig!
Jag har världens finaste sambo som gör mig
så otroligt glad, jag väntar vårat
  första barn, jag har dom vänner jag
behöver som jag älskar och jag
har en otroligt fin familj. 
 
I sommar får jag och Max våran egna lilla
familj och jag tror det är det som är det
största ljuset i tunneln, jag har längtat efter barn så länge att det känns som jag ska explodera vissa gånger.
Men jag ville vänta på rätt kille eftersom
barn är resten av livet och jag har alltid
velat att mitt barn ska ha en stadig grund, t
vå föräldrar som kommer göra allt för sitt
barn och för varandratt. 
Sen dag 1 har jag vetat att Max är den
andra halvan som jag vill dela det med
och snart kommer vi få göra det.❤
Så ja, för första gången på många år
är jag lycklig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0