11 april.

 Det som har vart jobbigast under graviditen är
ryggsmärtan, att inte kunna resa på sig eller
gå normalt är otroligt påfrestande.
Nu när det börjar bli fint väder vill jag gärna
gå på långa härliga promenader, det är
bara att glömma. Att handla är nästan omöjligt,
i affären är det en pina att gå, jag måste
vila flera gånger och finns det ingen bänk
jag kan sitta på så härdar jag när jag egentligen
bara vill lägga mig på golvet på och tjuta.
Sen att bära varorna är 30 mardröm, när vi har
bilen är det lättare. För då behöver jag bara
bära från bilen till lägenheten och jag behöver
oftast inte bära så mycket då jag  har en
gentleman till karl som tar det mesta. Att
handla utan bilen är dock en annan femma,
det är en värre mardröm och näst intill omöjligt,
skulle behöva handla nu men det får jag
helt enkelt skita i. 
Max tycker åtminstone det är roligt när jag
går som en vaggande gås, så det är tur att min
smärta kan roa någon iallafall.😂😘
 
Väldigt gnälligt inlägg, men vill inte
klaga hos Max hela tiden. Stackarn får
redan höra mig gnälla så mycket så tänkte
att han skulle slippa lite.😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0