09 april.

Idag kom Johanna, Greta och barnen på besök,
det första Johanna fick göra var och ställa
sig och göra våfflor.😂
Stackars Johanna, men dom va goda iallafall.😊
Efter lunchen tog vi en promenad ner till
lekparken i johannelund centrum, det var en
intressant lekpark som vi definitivt kommer
hänga vid när pyret är tillräckligt stor.😊
Alla lekte förutom jag som va som en trasig
tant i kroppen, så jag fick snällt titta på.😔
Jag älskar att vara gravid, det är en underbar
känsla men längtar tills jag kan göra mig utan
skrika av smärta och kunna klä mig i vad som helst.😁
Efter en smärtsam promenad hem fastna vi några
minuter i lekparken vid oss och då hitta Mollsan
en död mask som sötungen hon begravde och sa
hej då till när vi gick.😍 
Vi fikade, jag färgade jag Johannas hår och sen
spelade vi spel. Jag måste bara säga att jag vann.✌
Min duktiga karl gjorde egen pizzadeg så när
jag vann började jag och Max arbeta degen och dega ut,
sen fick Greta och Alva ta över för min rygg
klarade inte mer.😒
Det vart riktigt goda pizzor, så otroligt mycket
godare än köpt deg så det gjorde du bra, munchkin.😘
 
Direkt efter maten åkte dom hem, jag och Max la
oss i soffan och började kolla på ant-man men
jag är så otroligt jävla trött efter en rikigt
dålig nattsömn. Vaknade av Simba, vaknade av att
det var för ljus(vi har fått upp rullgardinen
än så har bara en gardin) och värst av allt jag
vaknade med sendrag TVÅ GÅNGER. Först i vänster
benet och några timmar senare vaknade jag av
att jag fick det i höger benet.😢
Så inte konstigt att jag är trött.
 
Kommentaren Molly la när hon satt på den:
"Jag får ont i röva." 😂
 
 
Goa Mollsan plockade blommor åt mig
i Motala och höll i dom hela resan.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0