07 april.

Äntligen har vi internet igen! 
Man blir som en grott människa när man inte
har internet.😂
Första jag gjorde var att starta private practice
och jag har inte stängt av det än.😂 Värsta med
viaplay(förut att utbudet suger) är att nästa
avsnitt startas automatiskt, jag skulle ju kunna
stänga av mitt i avsnittet och fortsätta imorgon
men när jag väl börjat på ett avsnitt kan jag
inte sluta kolla.😂
Dock blir det sista dock, är så otroligt trött.
Sov lite inatt samtidigt som jag sov dåligt,
råkade först somna i soffan och vaknade vid 3,
flyttade mig till sängen och sen väckte Simba
mig straxt innan 6.😒 
 
Max och jag hade det eviga snacket om vad
vi skulle äta, vilket sluta med att vi
beställde pizza. 
Då fick jag ett bevis på hur mycket pizza
Max beställde innan han träffade mig(han bodde i
huset bredvid när vi träffas😂)
Det är ett år sen ungefär eftersom han nästan
bodde hos mig sen första dagen och pizzagubben
känner fortfarande igen honom och säger:
" Du har inte bott här förut, jag är van att gå
åt andra hållet. "😂
Singel karlar alltså, lever på pizza.😂
 
Efter maten la vi oss i ett bad och jag la
håret bakåt för jag ville inte doppa det i
vattnet, då kändes det som någon pilla mig i
håret så kollade ifall det var någon katt bakom mig,
men det var det inte. Sen efter ett tag känner jag
att någon drar i mitt hår så huvudet åker bakåt,
då vart det Snövit som var under badkaret och
'drog i mitt hår som tydligen hamnat i springan
mellan badkaret och väggen.😂
Knäppa katt, hon är så speciell.
 
Men ja, nu ska jag torka håret och borsta
tänderna sen krypa ner bredvid min karl och sova.😊
 
Snövits favoritboll som inte är en boll längre.😂
 

Kommentarer
Postat av: Silja

Haha katter är smarta, och roliga!😍

Svar: Haha, dom är ju det😊
Karolina Lundgren

2016-04-08 @ 00:14:00
URL: http://callshappines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0