30 maj.

Om några dagar fyller du 5 år.
Det är helt ofattbart, det känns som det var igår som jag höll dig för första gången,
och vet du vad ?
Det var kärlek från första ögonkastet,
jag har aldrig någonsin älskat någon så som jag älskar dig. 
Jag skulle göra allt för dig och lite till, du är det viktigaste jag har i mitt liv.
Jag skulle skydda dig med mitt liv.❤
Snart kommer du bli storasyster och jag kommer älska
och skydda henne lika mycket som dig.
Jag är så nyfiken på hur ni två kommer bli som vuxna samtidigt som
jag vill att du ska förbli min lilla tjej för alltid. 
Du ska veta att varje sekund jag är ifrån dig så saknar jag dig
och jag älskar dig av hela mitt hjärta! ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0