26 maj.

Vart en hektiskt dag!
Först ett 7-12 pass, sen åkte jag till stan och mötte Jennifer för en lunchdejt innan
skolan, jag käkade en hel jävla sub. Jennifer tog det så då tänkte jag va fan kan hon så
kan jag! Sagt och gjort men gud så mätt jag vart, haha. Matkoma gånger 100.
Sen åkte vi till skolan för ett möte om termin 3, för mig blir det akutsjukvård men valde
bort specialpedagogik 2 till demens, för jag tycker det ändå är kul att jobba på äldreboende 
så vill kunna veta lite om demens ifall jag hamnar där istället för på ett sjukhus, 
vill kuna byta liksom. Det suger dock att Jennifer valt psykiatri vilket betyder att
vi inte går i samma klass nästa år.
Kommer sakna dig i skolan, men vi får ses privat istället!♥
 
Efter skolan vart det att möta Maxen för att handla lite, så otroligt tråkigt.
Men det måste ju göras. Sen åkte vi hem och bara myste.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0