21 maj.

Att jag har dig i mitt liv är jag så otroligt glad över.
Du har vart min bästa vän i 7 år och jag har älskat varenda stund, för du är
precis lika jävla galen som jag är, min älskade vän!
Vad vi har gått igenom många sjuka, glada, ledsna och underbara stunder.
Vi har upplevt något speciellt i snart 5 år, Saga. Att du valde mig till hennes gudmor
betyder så otroligt mycket och jag har älskat varenda stund.
Hon är lika galen som sin mor så det är alltid lika roligt att träffa henne!
Ni två är så otroligt viktiga i mitt liv och att ens tänka på ett liv utan er,
det gör mig knäsväg och ledsen. Det är inget jag vill uppleva.
Jag älskar dig, min bästa vän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0