10 maj.

Så ska försöka berätta lite vad jag gjort dom här dagarna, förutom praktiken.
Jag och Nettan har vart på stan och letat efter Gretas present, vi har seriöst
vart i varenda affär. Dra åt fanders vad ont i fötterna jag hade sen alltså,
när jag kom hem dog jag i soffan bredvid min sjuka älskling, stackarn har
fått halsfluss, men jag tror det var den dagen jag somna i soffan,haha.
Så trött, först praktik sen vandra i 200 butiker tog musten ur mig.
Sen i fredags så gick vi till en till affär och hittade äntligen sista pusselbiten i
vår perfekta present, vilken jävla lättnad alltså.
 
Jag och Basil stekte i solen i väntan på Nettan.
 
Nettan bjöd på hemgjord glass, nom nom nom.
 
Eftersom hon har fått den så kan jag lägga upp bild .
Ska berätta om varför det vart det där, Greta sa någon julafton att hon önskade
sig kinder ägg och hon fick inte något så nu fick hon så det räcker och blir över, haha!

 
I lördags firade vi Greta lite, va meningen att Alva skulle firas med men hon
va sjuk så dom kunde inte komma. Fick ju dock träffa dom andra vilket alltid är
lika mysigt, dock höll jag på att bryta ihop när jag såg pappa, sjukdomen har 
förändrat honom så mycket och det syntes att han inte mådde bra, fy fan.
Älskde pappa.
Vi åt god mat och myste med alla vovvar, var ju 5 st där idag.
Och jag vill med ha en, en liten fralla. Men det är så mycket tid och pengar som
krävs så det får vänta tyvärr, men i framtiden så !
Framåt sju åkte jag hem till min lilla sjukling och då vart det för mycket faktiskt,
då kom alla känslor ut. Men har ju min kärlek som tröstade mig.
Nu sitter vi och halv glor på en film i soffan medans jag bloggar och han spelar
candy crush soda, haha. Vilket par vi är.
 
Fjanten och Dina.
Kornelias present från sin mamma och låtsas pappa, snacka om passande namn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0