10 maj.

Vilken dag vi haft, Johanna frågade om barnen fick komma en stund och det
var ju klart att dom fick. Stackars Max som fortfarande repar sig efter halsflussen vart
attackerad och plågad av både barnen och mig, haha. Så otroligt snäll flickvän han har.
Vi målade lite, åt mellis, va ute och lekte och sen satte jag på pippi och sedan vart
det mer lek. Mollan lekte doktor med Max och stackarn va patient sen kom den
bästa meningen någonsin:
- Nu är det dags att undersöka rumpan.
När Max berättade det höll jag på att smälla av, så jävla klockrena barn.
Haha, orkar inte. När dom hade åkt hem lagade vi(läs jag) mat sen dess 
har vi bara legat i soffan, vi kollar på kära Joel Kinnaman,
Johan Falk: Kodnamn Lisa. Den är så jävla bra !
Imorgon har jag ett kort pass, 07-12. Och min kärlek ska åka hem då,
kommer bli så sjukt konstigt att sova ensam men får trösta mig
att vi ses snart igen.♥
 
Ta hand varandra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0