30 mars.

Har haft en underbar dag med mina tjejer och först lite skola med Jennifer,
skolan är väl inte direkt rolig men Jennifer gör det lite bättre faktiskt.😃
Dock fick vi höra rätt roliga historier idag så idag va det rätt lugnt, haha.
Efter skolan mötte jag Linda och Saga uppeivid lasarettet och sedan gick vi tillbaka 
till skolan för Linda hade ett ärende där, sedan vart det mat. Thai idag igen, nom nom.
Jag klagar inte, haha. Tog faktiskt tofu, försöker vänja mig det, smaken är det inget
fel på om man tilllagar det men jag har svårt för konsistensen. 
Sedan vart det en runda på stan med galenskap som vanligt, haha. 
Vart inte så långvarigt då jag har massor uppgifter att göra men det var kul 
och helt underbart att träffa mina tjejer igen! Får ses snart igen. 😙
 
Min stora tjej.❤
Kan inte fatta att du ska bli storasyster i sommar.
 
Jag kände att jag "behövde" ett par som jag kan ha till mina gröna byxor, haha.
 
Jag kunde inte låta bli, det var 50 % på den och jag hade ju suktat efter en liknade
som också var 50 % på men när jag kollade närmare på den så var den så tjock
så det blev denna istället.👌
 
Nu sitter jag och har gett upp uppgifterna och kollar på "min hemlighet" och
dricker smoothie gjord på soja yoghurt, lite soja mjölk och hallon, så gott.
Jag gillar det enkelt, nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0