29 mars.

Vilken dag, sov bara tre timmar inatt för kunde inte somna utan min gosbjörn och sen
förlorade man ju ett en timme när klockan ställdes fram så ja,
jag var trött när jag gick upp. Men fick ju spendera en dag i Linköping med
shopping och trevlig sällskap så det va värt det! Jag och Greta gick ensamma till en
början och grabbarna gick själva och i början va jag så seg
att jag var seriöst som en karl, jag gick bara efter Greta, haha. Sen fikade vi och då fick
jag upp blodsockret, sjukaste cafét. Dom hade speglar uppe i taket så man såg rakt
ner i klyftan, haha. Men det bjuder jag på för den här gången! 
Jag fick iallafall tag på 2 par byxor, 1 par mjukisbyxor,  1 tröja, 4 nagellack och 3 glas.
Riktigt härligt att få unna sig lite faktiskt. I'm awesome. 
Känns som lyckad dag faktiskt, så tack för den här dagen, mina kära vänner!
 
Jag visar kläderna på någon dag så man verkligen ser hur dom ser ut.
Åh, imorgon ska jag inviga dom här och göra smoothie, nom nom nom!
Sugrören vart lite långa, men går ju att klippa av dom lite.
 
Nu sitter jag här med mina uppgifter och försöker komma någon vart men mina
tankar bara fumlar iväg till något annat ställe alltså, fan. Men jag försöker.
Imorgon blir det skolan från 10-12 med Jennifer, kommer nog bli väldigt mycket skratt och risk för
utskällning, haha. Och sedan blir det en dag med Linda, ska bli såååå 
jävla kul, inte sett henne på jätte länge så det här kommer bli awesome! 

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0