28 mars.

Är på väg hem till mamma och pappa i Borensberg för att hjälpa mamma
med hundarna, hon är sjuk och pappa är inlagd igen!😔
Arg jag blir på det här, seriöst.
Vad som händer efter Borensberg vet jag inte.
Lutar åt att det blir en lugn hemmakväll med katterna om inget roligare dyker upp.
Men med min vanliga otur så tror jag inte det faktiskt!😉
Får köra ett film maraton med gamla filmer som man inte sett på ett tag,
frågan är ju bara vilka. Haha, alltid lika lätt att välja.
Jag ska skriva om min fredag med men det blir nog senare när jag är färdig med
hundarna eller när jag har kommit hem är så jobbigt att skriva på mobilen,
så vi får se hur jag gör.👌
 
Ta hand om varandra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0