26 mars.

Så mina kära vänner nu tror jag att jag är tillbaka!
Hade fullt upp igår från morgon till kväll så jag glömde faktiskt bort bloggen. 😅
Så min onsdag då,
först gjorde jag och mamma dom där roliga måsten som att handla mat,
lika roligt varenda gång!😒  
Men hon bjöd på mat efter så då vart det genast mycket roligare! 😉
Var bara att åka hem med varorna och sedan åka tillbaka till Motala för att möta
upp 3 av mina snippor, vart en runda stan, köpte nya trosor, solbrillor,
en scarf eller om det är sjal. Vet inte och bryr mig inte, haha.😅
Köpte jag något mer? Jo, en sport bh så jag kan stödja upp mina bomber, dom tar död på mig.
Önska er aldrig större bäst,  ni anar inte hur mycket stryk kroppen tar alltså!😑
Köpte även nytt smink men det är inget direkt kul,
utan det är snarare ett "måste", om ni förstår vad jag menar!
Sen vart det att åka hem och då kom Maxen, så galet underbart.
Hade saknat honom något enormt.
Han va så gullig så han lät mig kolla på pretty little liars, och jag lovar jag
går ihjäl på den där förbannade serien snart! Sjätte säsongen börjar i sommar och
huuuuuur länge ska dom dra ut på det? Jag blir galet rent ut sagt, aaah.😒
Det tror jag Maxen märkte med, haha, stackarn!

Mammas goding!😻
 
 
Torsdag, 
vaknade upp med Maxen och sedan vart det att dra till skolan och möta Jennnnnifer,
hahaha, jag säger inget så har jag inget sagt. Lika roligt är det varje gång, min lilla pulla.
När vi hade slutat och gick ner för trappen precis vid entren inne på Carlsund,
för er som vart där vet vilken jag menar. Iallafall, då puttar Jennifer in mig i räcket så 
jag skriker till och gör ett ljud som inte finns av denna värld, Jennifer kallade mig för
ett sjölejon, haha.😅Värsta var att alla vände sig om och kolla på mig, vi la oss nästan
dubbelvikta och skrattade ihjäl oss, hahah. Så tack för det, gumman! 😒
Vi drog in till stan och tog oss en riktigt flöt fika, så gotti gott gott.👌
Sen köpte jag nya piercingar, välbehövt!
Nu har jag lagat mat, har tvättstuga och umgås med Maxen, snart blir det en film
och bara mysa.😗 Imorgon blir det att åka till Motala och umgås med syster och 
barnen, inte sett dom på jätte länge så det ska bli mysigt och sen på kvällen
ska vi träffa Greta och Albert, vad vi hittar på återstår att se. Jag hoppas
på bra väder imorgon så vi kan vara ute med barnen!😃
 
Ta hand om varandra!

Färgade även håret igår, det vart svart!
Nog för att jag vill ha mörkt men inte svart, men det bleks ju.
Bye bye birdy..🐦
Hello flower..🌻
Den ska vara blå men ser ut att vara vit. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0