24 mars.

Jag har som sagt inget att skriva om, jag hoppas att det blir bättre typ imorgon eler
snart iallafall. Jag har inte sovit något inatt så jag börjar bli galet trött så jag kommer
gå och lägga mig snart, haha. Klockan halv fem, men så är det.
Imorgon blir att handla med min mor och kanske ta en lite runda på stan innan, jag 
behöver nya solbrillor för dom tappade jag förra året. Smart som jag är.
Vantar och solbrillor är jag expert på att slarva bort, förstår inte hur jag lyckas själv,
men men sånt är livet. Och resten av veckan då? Imorgon får jag äntligen
krama om min snusmumrik igen, saknat att somna och vakna upp bredvid honom,
sen på torsdag är det skola sen ska jag ta en fika på stan med Jeeennifa,
akta er Motala. Akta er, säger vi bara. Haha. Sen på kvällen blir det mys med mitt
mongo igen och samma sak på fredag men då blir det med Greta och Albert!
Låter som det kommer bli en riktig mysvecka, man kan ju hoppas iallafall!

Ska försöka ta tag i skrivandet med, har lite olika saker jag tänker på som jag
tänkt skriva om men jag har inte riktigt motivationen just nu, men jag hoppas
att jag finner den snart, väldigt snart!

Ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0