22 mars.

  • Jag är den enda av 6 systrar som är riktig brunett.
  •  Jag är vegetarian.
  • Jag hatar rosa.
  • Jag är livrädd för att dö ensam.
  • Jag gillar långa killar.
  • Jag hatar mina bröst.
  • Jag får mest komplimanger om mina bröst och ögon.
  • Jag avskyr att ha korta naglar.
  • Jag minns aldrig mina drömmar.
  • Jag dras mest till brunetter.
  • Jag älskar asiatisk mat, leklandet i motala har godaste thaimaten!
  • Jag är livrädd för sprutor.
  • Jag har jätte svårt att gråta inför folk och döljer alltid att jag gör det.
  • Jag älskar smycken, speciellt ringar.
  • Mitt fullständiga namn är Eva Karolina Josefina Lundgren.
  • Jag är livrädd för spindlar.
  • Jag är nötallergiker.
  • Jag reagerar knappt när man säger Karolina, är för van att alla säger Karro.
  • Jag avskyr dock smeknamnet Karro, är så himla fult.
  • Jag älskar hajar, vithaj är favoriten.
  • Jag har jätte svårt att lita på folk.
  • Min favorit blogg är Paulas .
  • Min favorit glass är twister.
  • Jag älskar romantik.
  • Jag blir inte rädd lätt förrutom när man överraskar mig,
    då kan jag skrika så jag väcker dom döda.
  • Jag är jätte kittlig, speciellt på halsen.
  • Jag älskar karuseller, Helix är favoriten.
  • Jag är fascinerad av seriemördare.
  • Min favorit författare är Michael Connelly, har nästan alla hans böcker.
  • Min favorit film är nog The avengers.
  • Mina dröm resemål är Bora Bora, Afrika, Miami&New York.
  • Jag hatar brocolli.
  • Jag är livrädd varje dag.
  • Mina favorit hundraser är långhårig sankt bernhard, doberman&mops.
  • När jag var liten hatade jag mitt namn, nu gillar jag det.
  • Det var meningen att jag skulle heta Olivia. 
  • Jag har namnsdag på min födelsedag ( 20 maj, Karolina )
  • Det är bara en person som kallat mig Lina.
  • Jag älskar kor!
  • Jag älskar att bada.
  • Jag älskar Joel Kinnaman.
  • Jag älskar sjärnor.
  • Jag hatar vanilj, kanel och kokosnöt, både smaken&lukten.
  • Jag är 1.68 cm.
  • Jag kan inte säga kanarieöarna.
  • Min favoritlåt är James Arthur - Recovery.
  • Jag har jätte svårt att bli kär.
  • Jag har en tendens att stöta bort folk om det blir seriöst.
  • Jag älskar långklänningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0