22 mars.

 Jag har absolut ingenting att skriva om, jag har inte ork att göra någonting så det
blir att man bara är hemma fast man är något enormt uttråkad.
Men måste ta tag i mig själv känner jag, innan jag blir dum i huvudet på mig själv.
Och vad är det för jävla skit som gör mig så jävla allergisk? Det är ju skit kallt ute,
inatt visade min telefon på - 7 och ändå kliar jag i ögonen så att det gör ont ?
Dom är något röda och dom börjar bli svullna, har tvättat med kallt vatten så
hoppas att svullnaden lägger sig, jag vill inte se ut som ett monster tack.
Det gjorde jag 2010 pga av allergin så nej tack. Men då var det ändå högsommar,
nu är fan snö ute igen? Konstiga jävla kropp säger jag bara.
Bara det inte är katterna jag reagerar på, då skiter jag i det.
Då tar jag alla allergitabletter och ögondroppar jag kan det kan jag lugnt säga.
 
Mina gosbollar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0